Vanliga frågor

Har du frågor? Vi har svar!

Här hittar du våra vanligaste frågor. Hittar du inte svaret på din fråga, tveka inte på att kontakta oss.

Innehåll som kan döljas

Kan man uppdatera informationen på kortet?

Korten går att uppdatera i efterhand. Bara hör av dig vad som behöver uppdateras så löser vi det åt dig.

Vilka telefoner fungerar Cardster med?

Cardster fungerar både med Android och iPhone.

Androider som är tillverkade från 2014 och senare samt iPhones som är tillverkade från 2018 och senare kan läsa våra nfc-kort. För telefoner som inte kan läsa nfc skannar man QR-koden på kortets baksida.

Vad innebär Cardster+ ?

Cardster+ är ett tillägg.

Det ingår ändringar av programmerad information, även ett kostnadsfritt ersättningskort inom två år.

Pris: 79 SEK/år

Hur går en beställning till?

Efter din beställning är lagd får du en orderbekräftelse via mail med ett formulär där du fyller i den information som ditt Cardster ska vara programmerat med. När du återkommit med formuläret samt logo till oss kan vi starta produktionen.

Hur lång tid tar det innan vi får våran beställning?

Beroende på hur många kort du beställt återkommer vi med uppskattad leveranstid när vi fått in uppgifterna från er.

Kan man återanvända ett Cardster?

Väljer man att inte trycka namn/titel på kortet så är det inga problem att återanvända korten till nya medarbetare då det endast är de digitala uppgifterna som behövs uppdateras vilket vi gör åt er.